Human Computer Interaction (HCI), Electroencephalogram (EEG), Neurofeedback, Deep Learning, Machine Learning
Data Analysis, EEG, Deep Learning, Curriculum Design
Gender Sensitive AI Policy in Southeast Asia. UNITED NATION UNIVERSITY Macau.
Eleonore Fournier-Tombs, JeongHyun Lee, Arthtit Suriyawongkul, Preeti Raghunath, Matthew Dailey, Joyee Chatterjee, Philippe Doneys, Wanchanok Suthorn, Sirayuth Thongprasert, Kris Villanueva and Febroza Belda (2023). Gender-sensitive AI Policy in Southeast Asia. UNU Macau.
2023: Certificate in Deep Learning with Pytorch: Image Segmentation
2018: Diploma of Education in Higher Education Administration from University of Tempere, Finland
2016: Teacher Education and Professional Development, Specific Subject Areas CDIO (Conceive, Design, Implement and Operate) Teaching and Learning Framework from Singapore Polytechnic, Singapore
2012: Advance in Animation and Digital Media from Academy of Interactive Technology in Sydney, Australia
ปริญญาตรี : วิทยาศาสตร์ประยุกต์บัณฑิต (คณิตศาสตร์ประยุกต์) จากสถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ
ปริญญาโท : ครุศาสตร์อุตสาหกรรมมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีเทคนิคศึกษา) จากมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ
ปริญญาเอก: กำลังศึกษาต่อปริญญาเอก สาขา Data Science and Artificial Intelligence, School of Engineering and Technology. Asian Institute of Technology
2554- ปัจจุบัน อาจารย์ประจำสาขาเทคโนโลยีทางภาพและเสียง คณะเทคโนโลยีสื่อสารมวลชน มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
อยู่ในระหว่างลาศึกษาต่อ
โครงการ/เรื่อง การเข้าร่วม แหล่งทุน การเผยแพร่
Sunthorn, W., Le Mercier, C., & Silpasuwanchai, C. (2023). Making time perception shorter with pitch and interval patterns. Behaviour & Information Technology, 1-11.
Eleonore Fournier-Tombs, JeongHyun Lee, Arthtit Suriyawongkul, Preeti Raghunath, Matthew Dailey, Joyee Chatterjee, Philippe Doneys, Wanchanok Suthorn, Sirayuth Thongprasert, Kris Villanueva and Febroza Belda (2023). Gender-sensitive AI Policy in Southeast Asia. UNU Macau.
Tangkijviwat, U., Sunthorn, W., Meeusah, N., & Kuptasthien, N. (2018). CDIO-based curriculum development for non-engineering programs at mass communication technology faculty. In Proceedings of the 14th International CDIO Conference (pp. 129-138).
ตั้งแต่ปี 2562 ถึงปัจจุบัน (2019-ปัจจุบัน) :